SaraLejonhjerta

Alla inlägg under december 2012

Av Sara Lejonhjärta - 18 december 2012 21:38

Även om du & jag är ingenting.
Även om du & jag kanske förblir ingenting.
Även om du & jag glöms bort.

Även om du & jag raderas.

Även om du & jag skiljs åt helt och hållet, för alltid,
så kommer det vi som existerar vara det vackraste som funnits.

_________________________________________________________

 

Av Sara Lejonhjärta - 17 december 2012 18:29

Ja jag är sämst på att blogga. Men jag bryr mig fortfarande inte.
Har ett par piss jobbiga veckor, händer något nytt hela tiden. Hoppas att nästa år blir ett enkelt år. Enklare iallafall.
Just nu ligger jag på mitt golv och lyssnar på The tallest man on earth vädligt högt. Låter hans mysiga röst ta över mig en stund. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, så himla mycket i skolan, sådär mycket att man inte gör något alls, så mycket annat i tankarna, så mycket funderingar, så många beslut. 


Men om en vecka är det julafton, sen sticker jag. Ska bli så skönt! 
Tills dess ska jag bara gå runt och intala mig själv att allt är bra och att jag inte har något att oroa mig för! :D

Nej vem försöker jag lura? Ingenting blir bättre om man inte tar tag i det. 

Jullovet är nära, Kalmar-resan är nära, Simon, Chrisse och Felicia är nära. <3


Allt jag behöver är stärkande ord och kramar. 
Kram på er mina fina.

Av Sara Lejonhjärta - 2 december 2012 17:12

Haaaaallå!
Sitter i bussen på väg hem. Det suger. Har haft en underbar helg i alla fall! Att få vara i hans famn är lika underbart som för 3,5år sen. Fast änu bättre!!
Det är dock bara ca3 veckor kvar tills jag ska ner igen så det ska nog gå bra att va hemma ett tag:)

Vi har inte gjort så mycket alls faktiskt, gått ett varv på stan, åkt en sväng till Öland med chrisse, hängt hos chrisse, lagat mat med mammisen, fikat, och myst en heldel. Världens.bästa.kramar

mjaa jag har nu åkt i lite mer än en timme, kloxkan är 17:10,jag är i Söderköping ca 19:45, jag har inte jätte kul faktiskt..

JAG VILL VA KAR I KALMAR OK?

Hejdå c:

Ovido - Quiz & Flashcards