SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 4 februari 2012 16:45

Här har vi dom, grabbarna i NoFence! Bisse, Viktor, Hampus & Max. 


Ett härligt gäng killar, och inte tala om sjukt grymma!  
Ni hittar dom på Spotify, iTunes, facebook osv..
Tycker verkligen ni ska gå in här: 
https://www.facebook.com/NoFenceOfficial 

Och Gilla!!   Ni kommer inte ångra er!


om ni inte är typ inkompitenta..
nej nu var jag dum, sorry dudes!
trött tjej..
Aja GÖR DET BARA OKEJ?!?!
puss. 

Av Sara Lejonhjärta - 4 februari 2012 16:19

Hello,

Vaknade bervid min bästavän imorse, det känns alltid lika bra!
Fast jag vaknade av att mamma ringde och berättade att hennes kompis son hade kört ihjäl sig, Ingen bra start på dagen kanske, hm ne.. Jag kände inte killen, men blir lika ledsen ändå, uuusch! 

 Igår kväll/natt var vi allmänt onormala som alltid, skrattade åt sjukt många videos vi gjort genom åren, underbart <3


Ikväll blir det mys med min underbara storasyster,  hon lärde mig nyss att e ->han a->hon
det där fattar ni nog inte, skrev det mest för att kunna se det själv när jag glömmer hur det var!
Aja, det blir godis, chips och sånt onyttiiiigt samt melodifestivalen, hatar programmet, men vad gör man inte.. he he


Sitter och smsar med lite trevliga människor, spelar ingen roll vem som skriver, blir lika glad endå, mmm vänner<3 


har inte så mycket vettig att säga, jag vill bada :c 
haha logik<3
aja, vi hörs!!
PUSS 

Ovido - Quiz & Flashcards