SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 11 februari 2012 21:41

Hej hallå!

Nu är jag nöjd! 
Båda artisterna jag vill ha till final gick vidare dit, detta gjorde kvällens avsnitt sjukt värt!
Nu sitter jag här och funderar på att gå ett varv, meeeen får se om jag orkar, haha troligtvis inte!
Aja, ha en fin kväll mina stjärnor! PUSS! 

Av Sara Lejonhjärta - 11 februari 2012 20:07

Skeeeepp och hoj! 
Sitter i soffan med mor, melodifestivalen på, förstår inte varför jag envisas med att se det, blir så arg, pinsamma program!
MEEEEN Ulrik är ju med, så idag har jag en anledning, underbara ulrik<3
Haha känner mig som en 12åring när jag skriver så,, meen esch ;)

Ny header iaf som ni ser, tog en bild o slängde ihop den där på tio min, haha det får duga tills jag får lite ideas .
Snyggt kladdat på armen osso ;)


Nemene, nu ska jag poppa popcorn, nomnom :)


Vi hööörs : ) 
   



Ovido - Quiz & Flashcards