SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 12 februari 2012 22:40

Häääääj! 
Jag är sjukt över trött, har tillbringat dagen i sängen med en fin vän, jävlar vad fel det låter..
Meen vi kollade i alla fall  på paranormal activity 2 & Soul surfer, dess filmer har jag sett massa gånger förut, HATAR pa2, men ser den endå.. VARFÖR? jo för att jag hatar att välja film.

Men jag valde i alla fall den andra filmen, och den är helt okej! 
Efter filmerna, rökstunder, friterad banan och glass så låg vi bara och lyssnade på sjukt många låtar och typ sov, Skönt!  Jag gillar denna dag starkt, träffa någon man inte umgåtts med på över ett halv år är alltid kul tycker jag(: 

Lälälälälä nu ska jag fortsätta lyssna på musik och chatta med fina människor :)
Sov gott readers! poss 

Av Sara Lejonhjärta - 12 februari 2012 14:08

Godmorgon!
Eller ja, det är typ mitt på dagen, men för mig är det morgon.

Ber om ursäkt för det tidigare inlägget, men jag behövde få skriva av mig lite, när man liksom inser hur det har legat till hela tiden.. Jäääävlar så arg jag va/ÄR!
Meeeen det är tydligen svårt att fatta för vissa, men men alla är inte så snabba.

Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske träffa en fin vän, plugga svenska, ah typ sånt.
Ha det gött så hörs vi!
   

Av Sara Lejonhjärta - 12 februari 2012 00:33

Ida, vafan lever du inte för?! 
Jag behöver dig! på ett dygn har tre personer lyckats såra mig. 
Alla tre betyder väldigt mycket för mig, så det är extra jobbigt.
Jag vet inte längre om jag ska gråta eller skratta, allt är så patetiskt.
Den första har gjort många saker jag aldrig kan förlåta,
den andra svek mig brutalt,
den tredje är så otroligt känslokall och självisk.


Vad är det som händer?
seriöst vafan?
Ida på riktigt, jag skulle ge vad som helst för att få tillbringa en timme till med dig!
Allra käraste syster.
AiluCrash – Jag saknar dig 




Ovido - Quiz & Flashcards