SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 13 februari 2012 15:12

whäääääääää.

okeeeeej nu suger denna dag! har snaaaart överlevt en cp lång lektion då jag inte har gjort ett piss för jag är klar. KUUUUL :D:D::D:D: ne -.-
Jullebullemupp er snel hest och pratar om optipation, najs dude.
FEEEEETT hungrig är hon osso, stackar liten :cccccc
det är okej om ni hatar mig nu , puss hej

Av Sara Lejonhjärta - 13 februari 2012 09:04

Samhälllllllllls lektion, håkan hellström och ailucrash i lurarna, känns som en bra dag, än så länge i alla fall : )
Hoppas ni har det gött pepps!
Poosssss

Av Sara Lejonhjärta - 13 februari 2012 00:56

 

Skuller va lyckligast på planeten om jag hittade en kille som lyckades pricka in allt detta, men man ska inte begära för mycket antar jag. Nu ska jag sova, godnatt igen, pusselipuss. 

Ovido - Quiz & Flashcards