SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 19 februari 2012 16:45

Hejsan! 
Jag mår fortfarande inte bra, men det kunde fan inte stoppa mig från att träffa erik kalle viktor och john!
Riktigt trevligt och länge sen sist! Viktor har jag aldrig träffat innan men han är fett nice den lille pöjken så han får räknas med i alla fall!
Kvällen/natten var riktigt kul träffade både gamla vänner och hittade nya, sånt äger!
Önskar däremot att eriks "mosher" kunde ägt rum när jag inte var där.. men nej, sara i botten!
Blåmärken<3

Anton skjutsade hem mig förut, väääldigt snällt!<3
sen dess har jag badat och chillat här typ. Och snart blir det mat! GÖTT! väääldigt hungrig!
LALALLALALALA
vi hörsfan, puss o sånt! 

Av Sara Lejonhjärta - 19 februari 2012 16:45

Hejsan! 
Jag mår fortfarande inte bra, men det kunde fan inte stoppa mig från att träffa erik kalle viktor och john!
Riktigt trevligt och länge sen sist! Viktor har jag aldrig träffat innan men han är fett nice den lille pöjken så han får räknas med i alla fall!
Kvällen/natten var riktigt kul träffade både gamla vänenr och hittade nya, sånt äger!
Önskar däremot att eriks "mosher" kunde ägt rum när jag inte var där.. men nej, sara i botten!
Blåmärken<3

Anton skjutsade hem mig förut, väääldigt snällt!<3
sen dess har jag badat och chillat här typ. Och snart blir det mat! GÖTT! väääldigt hungrig!
LALALLALALALA
vi hörsfan, puss o sånt! 

Ovido - Quiz & Flashcards