SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 28 februari 2012 14:17

Hej hallå, nu fast i min säng igen, vidriga halsinfektionen har brutit ut igen, blir galen! 
Är även jäääävlig förbannad på min skola och deras härj om allas välmående, och allt vad de påstår att de står för. Lögner allt ihop. Iallafall i mitt fall, då lärare/mentorer har ljugit ett antal gånger, står inte för vad de sagt och är inte det minsta hjälpsamma när det gääller mitt välmående. bara gör det värre. bra jobbat!  skulle kunna skriva sjukt mycket mer om skiten men det hjälper ju inte direkt. 
Besviken är jag i alla fall.


Just nu kollar jag på barnkanalen, det är nice när man är sjuk!
Chattar även med världens bästa Markus som jag saknar väääldigt mycket! 
bläää hatar mitt immunförsvar, skolan och is.
hejdå C:
 

Ovido - Quiz & Flashcards