SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 1 mars 2012 19:01

Hallå där!
sitter nu o snackar med ääälex i mobilen, har gjort i 45 min, fett nice !
har tillbringat 2½ h med härj, as party, he he nej.


Jag är dvärg och får inte träffa hans högtalare, för den kanske "tar dig ifrån mig" smart kille;)

Mjaaa jag lyssnar på mimikry och björnstammen nu när älex o jag har lagt på, snackade baara i 55 min,
höhö snabb på att skriva inlägg,
Asso nej, har verkligen ingenting att skriva, är bara fett arg och jätte glad, och sjuk, bra blandning, kanske skriver senare!

c"| DU ÄR FETT AWESOME! 



Av Sara Lejonhjärta - 1 mars 2012 01:39

häääj :3 
Sitter i sängen och tinar upp efter en liten promenix då jag pratade med en fin liten filur i telefon : )
Dagen i sig har vatt ganska seg, tappade min älskade guldring som jag fick när mamma och pappa skilde sig (mammas förlovnings ring) Utan den på fingret blir jag helt cp, det vet ni som känner mig.. Hittar den ingenstans så är väääldigt ledsen över det! Anton kom även förbi förut och bråkade med min dator åt mig, dock utan resultat : c
Lälälälälä någon som vill ha min hals & feber? (:
nej med godnatt på er snyggingar!
   

Ovido - Quiz & Flashcards