SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 2 mars 2012 19:57

Vänskapen som aldrig viker sig. 

                           

Av Sara Lejonhjärta - 2 mars 2012 01:47

Hej igen, är jääävligt trött på denna dag, har tjafsat över fb i ca heeela dagen. Moget osv.
Men som jag skrev förut hade jag ett lååååångt samtal med min bästabästabästavän Alexandra, det ägde, fick skrika av mig lite på henne, underbart<3
Pratade nyss med Simon en liten stund osso, mys(: 
Mene nu ska jag röja undan i min säng så jag får plats, ligger maaassa kläder i den eftersom jag rensade garderoben förut. Klippte även i lite kläder som jag nu faktiskt gillar :3
Aja , Hoppas ni vakna sover gott sen, PUSS!

Bild tagen av mig vid åbyfallet.   

Av Sara Lejonhjärta - 2 mars 2012 00:42

YOOO!
Detta är Siiimon SiimpL skitunge Ohlander:
   
Jag tycker han är jävligt snygg, fin, söt osv,
Speciellt på denna bild ;) 
Han har mysig röst och pratar tyst, han har en högtalare jag inte får träffa,
Han har en gadd på benet, nomnom!
Han röker malboror, fyller 19 den 9 oktober, 
Är gift med Jasmine på fb, jävla as</3
Men gift med mig annars så det är okej..
Han har en fin och gosig mage, 
Såhääääär fina ögon fast dom ser lite cp ut på bilden (a) 
Han äter just nu för starka chips och vill inte dricka för han är hungrig.. ologiskt..
 Han är ca 2 huven längre än mig för jag är dvärg,
Han kallar mig fisunge fast det är han själv som är en,
Han bor feeett långt bort vilket absolut inte är okej!
Och han bad mig absolut inte göra ett inlägg om honom ;) 
Nu har jag slut på bra fakta om min man.
Puss på dig!

Och puss på er andra med, men inte lika mycket  : ) 

Ovido - Quiz & Flashcards