SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 7 mars 2012 22:58

Häääj :3 
He he. Sitter i sängen o chillar,  pratade med finaste simon i telefon i nästan en timme förut, det var nice, behövde bli glaad och det blev jag :D
Har sovmorgon imorn, meeen eftersom jag bor i mogata och bussarna suger så får jag sitta i skolan i en timme och 45 minuter, kalas kul ;)
ne men ja, godnatt! 

Av Sara Lejonhjärta - 7 mars 2012 20:03





Molle & Mackan c:
 


 

Mejram spanar,

   

Som ni ser är inte molle någon som gillar kameror, men han är så söt ändå :')


Idag blev jag hemma från skolan med huvudvärk och feber,
sov ett tag sen gick jag ut med de två fina på bilderna, och sedan har jag städat och rensat bland massa kläder,
Imorgon blir det skolan i alla fall, annars händer det väll inte så mycket.
Så jaa, ni får ha det bra!
Puss. 


Ovido - Quiz & Flashcards