SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 13 mars 2012 23:46

Tjo tjena, har inget att säga om dagen alls. Så jag skippar det och skriver ner vad som händer i veckan istället.

Onsdag: skolan till klockan ett, sedan förhoppningsvis fixa dreadsen!
Torsdag: har fet sovmorgon men slutar 16:45, inte as party så lär typ somna så fort jag kommer hem.
Fredag: möte i norrköping på morgonen någon gång, inget jag ser fram emot alls faktiskt. Men sedan ska jag spendera resten av dagen med Alexandra vilket är sjukt nice!
Lördag: norrköping med ääälexändra, träffa alex och markiiparkii och sånt nice :)
Söndag: Kalas för mig hos pappa eftersom jag är hos mamma när jag fyller år :)

Älskar att ha saker att se fram emot! c:
Meeen ja, nu ska jag snart sova, vore ju nice om man slapp se ut som ett lik i skolan liksom : d 
aja, vet att ni älskar att läsa allt sjukt random jag skriver om.. 
Puss på er.
 
 

Av Sara Lejonhjärta - 13 mars 2012 22:53

 
Nya dagar väntar, med nya tidsfördriv och allting liksom kräver mera nu.
Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv. 

Ovido - Quiz & Flashcards