SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 14 mars 2012 23:30

 

Drog till med änu en hand-web,

Så med denna har jag nu 9 piercingar,   I like it c :

Piercade även älex navel idag, vilket gick oväntat bra för en gångs skull : d
Men jaa, nu sitter jag här o deppar över morgondagens skoldag.
Börjar 11:45 och slutar 16:45.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! 


och så är jag jätte arg också. Jävla cancer skit. Så orättvist!
Jag ska bli ett geni och stoppa cancern! Eller jag vill i alla fall !
Det är så många som får det nu för tiden och jag hatar hatar hatar det!

men ja.. vi hörs imorgon, godnatt på er. 

Av Sara Lejonhjärta - 14 mars 2012 09:45

Alltså på riktigt!
Jag har nu gjort klart en svenska uppgift och två samhälls uppgifter då jag skulle svara på 30 frågor och sedan argumentera och diskutera för och emot 4 ämnen, vad är grejen med att diskutera med sig själv?! Blir fan galen!
Men nu håller jag på med änu en svenska uppgift då jag ska argumentera för eller emot adoption i homosexuella relationer..
vaaaarför?!

Dét har gått tre dagar på våra fyra veckor utan klassen och lärare och jag & Amanda är redan rastlösa och har typ inget att göra just nu. KUL!

Meeeen jag sitter och lyssnar sönder denna låt :http://www.youtube.com/watch?v=vf7vf8hmom8
Som lilla alexander tipsade om igår, är helt fast i den nu o.O
Här har ni hans tumblr : http://giantwarheads.tumblr.com/
Diggar den sten hårt så jag tvingar er att också göra det c:

Herpderp känner att jag uppdaterar away för mycket random ointresant.. meeen
Nu kom lilla alexandra o joinar mitt inget o göra för hon har nationellt prov här på min lilla skola, men hon har rast nu, pppparty! :D

Av Sara Lejonhjärta - 14 mars 2012 08:15

"säg till om jag stör sa han när han steg in,
så går jag med detsamma.
Du inte bara stör svarade jag,
du rubbar hela min existens."
-eva kilpi.

 

Hejsan hoppsan!
Sitter nu i skolan med min fina vän Amanda!
Ska va här till klockan ett, heeelt okej! :)

Men jaa, uppdaterar nog under dagen för att sitta här och jobba oavbrutet är inte min grej!
Tjo tjena!


Ovido - Quiz & Flashcards