SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 16 mars 2012 15:37

Hej och sånt.
Gick upp lite för sent, stressade, åkte lastbil med världens bästa pappa, överlevde mötet, åkte hem, duschade, mötte Taggen, gick hem, älex kom, skratt, skratt, skratt!
Typ sådär har dagen sett ut hittills, helt underbar ! :D
Saknat lilla taggis väääldigt mycket så det var riktigt nice att träffa grabbfan igen (:
         
Finns fler bilder på alla tre men dom ser ut som skit :c denna är ju inte så bra den heller, men jag gillar den för att det är vi 3  på den. 

Av Sara Lejonhjärta - 16 mars 2012 03:00

Klockan är 3, det är tyst över allt.
Inte ens änderna i ån här utanför låter.
Det har vatt en jobbig natt, ett samtal man verkligen inte vill få från en vän.
Så många tårar, ångesten av att inte kunna hjälpa.
Ångest över mötet jag ska på om några timmar, 
Jag vet att det inte är farligt, men jag vill verkligen inte.
Jag önskar jag kunde stå emot tjat. Då hade jag sluppit.


Jag pratade med världens bästa simon i telefon för en stund sen, så nu kan jag lungt och tryggt somna med ett leende på läpparna, Bästa bästa bästa du simon!<3


Jag bloggar igen efter mötet eller under dagen i alla fall, 
ha en bra dag!  



 

Ovido - Quiz & Flashcards