SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2012 00:03

Halloj, 
Vaknade hos alexandra som vanligt på lördagar,
Drog hem och gjorde mig iordning och hämtade gitarren.
Cyklade sen tillbaka till henne och vi fick skjuts till söderköping där vi vänta på bussen i typ 4 år.. svin kallt.

Meeen väl framme i norröping gick vi runt lite, träffade sara, käkade, gick o ah.
Sen kom snabba grabbarna Alexander & Mark, Vi satte oss på ett fik och pratade, skrattade, ja ni vet sånt nice(Y)
efter det satt vi o chilla ute, mark stämde min gitarr som saknar en sträng -.- men det var snällt av honom i alla fall c:
Och jaa, efter det gick vi upp till södertull och väntade på bussen.
Inte skrattat så mycket på länge, riktigt nice dag, men underbara dina vänner. Love it!
Snodde en bild av alexandra:

alexander, jag, mark.   


Hon har lagt ut lite fler bilder från dagen så ni kan kolla hennes blogg om ni vill se mer.
  http://adjenfer.devote.se/ 


Nu sitter jag i alla fall hemma hos alexandra och lyssnar på musik, 
Är jäävligt arg, ledsen, besviken osv osv.
Blir galen. Hade världens bästa dag och så bara poff så är den skit -.-


Meeen jag är ändå glad, för att jag hade så kul i norrköping, 


Hållt på med detta inlägg cp länge nu, fastnar i låtar, tankar, allt.
Vi hörs tjo tjarro. 

Ovido - Quiz & Flashcards