SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 19 mars 2012 21:10

Halloj, har inte haft ork att blogga idag.
skit jobbig natt blablabla.
Just nu sitter jag och snackar med världens knasigaste i skype (:
Men ska väll sova vartefter, skola imorgon, sen träffa ääälex en snabbis.
     
Säääära c:

Nemen godnatt på er.

Av Sara Lejonhjärta - 19 mars 2012 00:29

Vaknade hos Alexandra av sms av en fin vän, sånt gillar jag c:
Jag drog hem och kalasade lite med familjen och farmor,
Fick fina och bra presenter *nöjd tjej* !

Dagen var skit bra! Men jag är halft handikappad för tillfället..
Svullet öga - Fralla kastad i annsiktet.
Blått smalben - Ramlade över luckan på en öppen dikmaskin. 
Blått knä/lår - ramlade in i en låda när jag gick av en stol.
Ont i ryggen/nacken - bara som alltid.


Känner att jag lyckats bra..

Aja nu på kvällen har jag inte gjort så mycket alls, lyssnat på musik och snackat med en fin vän i skype c:

så ja, veckans planer ser väll ut så här hittills:
Måndag: Sovmorgon, skolan, hem o chilla
Tisdag: -||-
Onsdag:
Studie dag!  Möte i norrköping, efter det fika och sånt trevligt med min fina vän: )
Torsdag: Mitt sista dygn som 17 åring, skit schema i skolan, ae inge planerat.
Fredag: Min 18 års dag!!!!:D Ska umgås med fin fina vänner!
Lördag: Firas av släkten hos mamma : )
Söndag: Sova?! c:


Nu är klockan 2 och jag har hållt på med det här inlägget i 1½ timme, hatar när det händer saker så man fuckar ur totalt. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards