SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 29 mars 2012 23:51

Tillbringade kvällen på Boutique Ramunda där det var modevisning, tog en hel del bilder men jag bjuder bara på denna på Emelie, för att hon är så snygg som kille! ;)    
Ska försöka sova snart börjar tidigt imorgon, och får träffa klassen då! Sjukt nice! Trött på att vara ensam i skolan! Och efter skolan ska jag hem och ta det lugn sen kommer knasen hit och sover, mys! 




Måste säga att jag avgudar er tre idioter, ni får mig att skratta varje dag! Haha rock on bitches! 

Puss va. 

Av Sara Lejonhjärta - 29 mars 2012 12:13

Tjafan!
Hade en sjukt nice morgon, sovmorgon, favortit byxorna, bra musik, gott om tid, komplimanger när jag kom till skolan, va på skit bra humör helt enkelt.
Men faaaan va fort sånt kan vända! Nu är jag så stööört arg o irriterad, känner för att välta alla hyllor med böcker och skit som är runt om mig här i biblioteket! Men nej.

Jag förstår att du blir ledsen elelr arg eller vad fan du nu är men det lär fan inte bli bättre för att du gör såhär?!
Seriöst vart fan är logiken i ditt tänkannde?
ÅÅÅÅH AAAARG!!


Skriver senare, när jag är gladare, typ imorgon kanske?!
Ne men ikväll blir det nog, ha ett fett bra dag o akta er för idioter. Puuuuss :D
 

Av Sara Lejonhjärta - 29 mars 2012 00:12


you make me feel special,
you make me feel good,
you rock my world.♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards