SaraLejonhjerta

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Lejonhjärta - 7 mars 2012 20:03





Molle & Mackan c:
 


 

Mejram spanar,

   

Som ni ser är inte molle någon som gillar kameror, men han är så söt ändå :')


Idag blev jag hemma från skolan med huvudvärk och feber,
sov ett tag sen gick jag ut med de två fina på bilderna, och sedan har jag städat och rensat bland massa kläder,
Imorgon blir det skolan i alla fall, annars händer det väll inte så mycket.
Så jaa, ni får ha det bra!
Puss. 


Av Sara Lejonhjärta - 6 mars 2012 19:32

Herpderp typ,
Överlevde skoldagen, sov på med majje på en bänk, skönt!
Vi gjorde inte mycket vettigt i skolan alls idag så det var ganska chill helt enkelt.
Fick springa till bussen dör att inte missa den, inte kul!
Men väl hemma fotade jag hundarna en snabbis ute på gården och lekte lite med dom, käkade lite och sen sov jag ca en timme, sjukt skönt!
Nu har jag återigen ätit och sånt bra, sitter nu och lyssnar på Kent och känner mig allmänt hopplös som inte kan hjälpa en ledsen vän. fml typ!
men ah, ha det bra!

Av Sara Lejonhjärta - 6 mars 2012 10:18

Hallå där!
Mötet igår gick bra, det var stört jobbigt men sånt får man ta (:
Men Jag var helt slut efter och hade sjuk huvudvärk så åkte hem och badade och tog det lugnt typ, orkade därför inte blogga.

Dagen idag har hittills bestått av näsblod, trasig häl, hosta, skosnörning, väntan på buss och själva buss åkningen,
Sedan en tråkig matte lektion och nu har vi idrott men jag, Lottish, Majje och Lääänn sitter i biblioteket och chillar galet.
Hmm ingen perfekt dag kanske, men trotts det är jag på riktigt bra humör, och det är sjukt nice! (:

Meeen ja, vi kanske hörs senare idag (:
Ha det gött!

Av Sara Lejonhjärta - 4 mars 2012 16:15

                 
 ph´s by me.

Av Sara Lejonhjärta - 4 mars 2012 02:36
Jag minns inte vad jag tänkte första gången jag såg dig, 
jag minns inte heller första gången jag fick hålla dig i min famn,
jag var så liten då, och du var nyfödd.
Jag har fått se på när du lärt dig krypa, prata, gå och cykla.Sådant som gör mig stolt nu, fast jag inte tänkte på det då, jag var bara ett barn.
Vi har gått igenom hela din tid här på jorden tillsammans,
vi delar väldigt många minnen både glada, sorliga, underbara och hemska.

Du har stötta mig genom min jobbiga tid, och jag har aldrig känt att jag visat min tacksamhet.
Men att veta att du alltid finns där, med dina stöttande ord, tröstande kramar, ja allt!
Det betyder mer än vad jag kan beskriva.

Men tillslut hände det jag fruktat länge.
Du blev sårad och totalt krossad av dina "vänner".
Det otroliga hat och den ilskan som bara stömmade genom min kropp, obeskrivligt!
Att någon skadat dig, sårat dig så djupt.
Jag skulle uppleva hela mitt livs register över jobbiga saker 1000 gånger igen,
vad som helst för att slippa se dig sårad.


När du låg där på madrassen i natt, jag kunde inte sluta titta på dig.
Allt jag såg var min lilla hjälte ligga där och sova så lugnt och stilla, du är så fin!
Mina tårar rann, det gjorde så ont att tänka steget längre och inse hur du känner inombords.
Hemskt!

Jag minns inte vad jag tänkte första gången jag såg dig,
- Men jag vet vad jag tänker nu, att den kärleken jag känner till mina syskon kan ingen
någonsin ta ifrån mig.

Jag minns inte heller första gången jag fick hålla dig i min famn,
jag var så liten då, och du var ny född.
- Nu är vi äldre, och varje gång jag får ha dig i min famn betyder så mycket, minsta lilla kram.

Lillebror, älskade älskade du, du är stark, du har omedvetet lärt mig vad styrka är.
Du kommer alltid vara min lilla hjälte, vi klarar detta tillsammans.
Allt som är nu, och allt som kommer att komma i framtiden.

Jag älskar dig, alltid.

     
Av Sara Lejonhjärta - 3 mars 2012 03:31

Hejsanhoppsan,
ligger i sängen hos Äääälexandra, hade en riktigt mysig dag/kväll med fotografering,  grillning under en stjärnklarhimmel och sånt mys!
Tyvärr slutade kvällen inte lika bra.
Jävligt arg, vill slå, hårt. Väldtigt hårt!


Men ja, jag har min älskade lillebror här också! Underbart!
Inte en jävel ska få göra nått sådant igen. INGEN!

Kärlek till er Linus & Alexandra.


Bjuder på en två pic´s från tidigare idag då livet ännu var på topp:
     

Av Sara Lejonhjärta - 2 mars 2012 19:57

Vänskapen som aldrig viker sig. 

                           

Av Sara Lejonhjärta - 2 mars 2012 01:47

Hej igen, är jääävligt trött på denna dag, har tjafsat över fb i ca heeela dagen. Moget osv.
Men som jag skrev förut hade jag ett lååååångt samtal med min bästabästabästavän Alexandra, det ägde, fick skrika av mig lite på henne, underbart<3
Pratade nyss med Simon en liten stund osso, mys(: 
Mene nu ska jag röja undan i min säng så jag får plats, ligger maaassa kläder i den eftersom jag rensade garderoben förut. Klippte även i lite kläder som jag nu faktiskt gillar :3
Aja , Hoppas ni vakna sover gott sen, PUSS!

Bild tagen av mig vid åbyfallet.   

Ovido - Quiz & Flashcards