SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Sara Lejonhjärta - 2 april 2012 21:48

Som ni vet sov jag hos alexandra i natt, var riktigt skönt att få ligga kvar i sängen medans hon fick gå upp tidigt!
Sovmorgon är lätt bland det bästa jag vet!
Skol dagen rullade på bra, hade Linn som sälskap idag, riktigt nice c:

Åkte hem till alexandra vid fyra, gjorde baccon mackor sen gick vi ut och fotade lite.
Nu sitter jag här hemma i min säng med utslag över hela kroppen och mår skit dåligt!
Funderar starkt på att krypa ner under täcket och titta på någon bra barn film och krama om min finas halsduk som han glömt hos mig, älskar när det händer!! ;d
Så mysigt att få känna hans doft fast jag är ensam !!
Här får ni några bilder från idag:
       
Fred. 

Av Sara Lejonhjärta - 2 april 2012 01:28

Sitter här i min bästa väns säng, hon sover så lugnt och tyst.
Det snurrar 1000 tankar i mitt huvud, och alla handlar om honom.
Det är nästan storm ute, jag hör hur vinden viner genom träden i skogen en bit bort.
Jag hör hur grannens vindspel klingar.
Jag vill ha sommar, värme, lov, frihet.

Men jag tänker inte klaga över vädret, jag har det bra nu, trots snön och blåsten.
Jag har världens bästa vän, jag har min älskade familj, jag har en underbar pojke,
jag har andra bra vänner, jag har styrkan och jag har modet.

Självklart har jag fortfarande dåliga dagar, men det har alla!
Livet är ett äventyr precis som det ska vara.
 
Godnatt på er gott folk! 

Ovido - Quiz & Flashcards