SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2012 21:46

Hallå där!
Den här dagen har vatt riktigt bött.
Men som tur är har jag fått många söta sms, pratat med bästa vännen i telefon, febern har gått ner och musiken gör mig glad. Så en jobbig dag går att överleva utan större problem! :)
imorgon blir det skolan igen, börjar tidigt, dock inte så nice.

     
God natt på er. 

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2012 01:27

Kan inte somna, det kliar på mig, dumma tvål.
jag har en dum katt bredvid mig, hon snarkar och rivs i sömnen,
Jag börjar få mer feber igen.
BLÄÄÄÄÄ!
Meeeeen jag har en gosig halsduk runt mig så jag överlever lätt! :')

Jag har nog världens finaste pojke, på riktigt! Så sjukt underbar!

 
Och änu en bild från förut,
 

Hmm, hoppas ni sover gott, och jag hoppas att jag kan sova snart-.-
Ha det bra ni som är vakna osv. Peace out! 

Ovido - Quiz & Flashcards