SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Sara Lejonhjärta - 10 april 2012 00:08

Hej där!
Sitter nu ny duschad i min säng efter en så jääävla underbart bra konsert!
Asså känslan.. stå längst fram, känna basen i hela kroppen, allt röj, alla skrik, och självklart bandmedlemmarna! UNDERBART! OBESKRIVLIGT! OFÖRGLÖMLIGT! gaaah jag är helt galet glad just nu! Trotts att jag har ont i hela kroppen och har sjukt mycket utslag över hela halsen! LALALAL :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D osv!!

Nu ska jag typ.. ae jag vet inte! sova lär jag inte kunna i alla fall! Så kanske se på film eller något annat chill c: 
Imorgon ska jag städa mitt rum, plocka upp alla miljoner glasbitar som täcker halva rummet, lavalampa + stengolv är inget bra alls.. as kul att komme hem o se det över halva golvet, orkar inte ta det nu i alla fall, dumma katt som förstör :c
Men min fina pojke kommer imorgon osso! Underbart :D

Lalalalala *för mycket energi*
Godnatt på er!  

Ovido - Quiz & Flashcards