SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Sara Lejonhjärta - 12 april 2012 17:05

Hallå där! 
Var lite för trött när jag uppdaterade igår. Det var mitt "gäng" från högstadiet som jag fikade med! inte gymnasiet ;d
Hade det riktigt trevligt i alla fall! Och nu är jag ganska stressad, ska packa, göra mitt bästa för att trösta en väldigt ledsen vän och sedan bege mig tillbaka till norrköping för en myskväll med finfina malin!
Sjukt nice c:

Vi hörs gott folk! Puss på er. 

Av Sara Lejonhjärta - 12 april 2012 01:10

Heeeello!
Igår kom min fina pojkvän hit och vi tog det bara lugnt hela dagen, massa mysigt!
Idag vaknade jag såklart bredvid honom, lika underbart varje gång!
 Vi låg i soffan och kollade på MTV ett bra tag, sen kom alexandra och vi fortsatte kolla på tv : d
Ae har inte gjort något vettigt alls idag, chillat och ätit typ :d
Nu sitter jag här i sängen med alexandra i alla fall, ska snart sova för jag måste upp skapligt imorgon då jag ska till norrköping och fika med mitt fina "gäng"  från gymnasietiden! Sjukt saknade tjejer!!
Efter det ska jag ta en buss till ringarum där jag ska fira Felica som fyller 18 idag! GRATTIS IGEN BÄSTA DU! :D<3

Seeen ska jag hem och chilla, det är det jag är bäst på c:
Sov gott snyggingar!
   

Ovido - Quiz & Flashcards