SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Sara Lejonhjärta - 17 april 2012 21:26

Skepp & hoj!
Denna dag har bestått av skratt, nervositet, smärta, irritation på banker & receptionister på polishuset, ny bokad tatuerings tid, osv osv. 

Nationella gick bra tror jag, eller jag vet inte. Var sinnes sjukt nervös innan i alla fall!
Men jag fick fina kommentarer och så, så det känns rätt bra nu när jag tänker efter! : )
Som ni ser där uppe har jag en ny tatuerings tid! Ska dock bara fylla i lite bokstäver på ryggen.
Men nångång i maj blir det en helt ny gadd, Sjukt bra :D

Just nu ligger jag i min säng och små dör lite av smärta, cystor älskar min kropp tror jag. Jag hatar dom. Hatar dom mycket!
Imorgon har jag i alla fall sovmorgon, sen 4 lektioner, 2 korta och två långa. Helt okej! 
Efter det ska jag hem till älskling och sova där, underbart! 
Jaaa nee, har inget vettigt att skriva som vanligt.. inga bilder heller.
Jag hoppas ni har det bra gott folk! Vi hörs och sånt, puss på er!

Bjussar på denna vackra bild sen sist cystorna attackerade..   

Ovido - Quiz & Flashcards