SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Sara Lejonhjärta - 19 april 2012 17:29

Hej världen!
Eller nej. men hej på dig som läser detta i alla fall.
Tog det riktigt lugnt igår, hade sinnes sjukt ont i magen. Äckel cystor!
Men vid tre begav jag mig mot norrköping, köpte en ny töjning i väntan på bussen från dör. Fett nice töjatöjatöja!!
Väl hos honom tog vi det bara lugnt och det var som alltid sjukt nice! c:

Vaknade där i morse, tog bussen till söder satt där i nästan 1h, det var kallt :c
Sen kom jag fram till skolan. mötte jozzan, hade engelska, läste tre sidor sen va det klart. Party.
Efter det var det håltimme i 2h & 55 min.. BÖTT!
Jag och Jozzan drog in till norrköping och åt på BK, fy i helvetes jävlar vad äckligt det var!! sjuuuukt!!
Så ja,. ovärt! Köpte dock en till töjning c:
Sen var det bara att ta bussen tillbaka till skolan för en jävla matte lektion, gjorde 4 tal! Bra jobbat Nils.

Ae nu ska jag titta på första avsnittet av "Amarican horror story" som min bror tvingar mig att se.
Skriver senare. Poss. 

Ovido - Quiz & Flashcards