SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Sara Lejonhjärta - 23 april 2012 10:26

Har inte haft ork & lust till att blogga.
I fredags var det 3 år sen min bästavän lämnade jorden. Jobbig dag, med mycket tankar minnen och känslor krigandes i mitt huvud. Jag träffade hennes mamma en stund på den dagen, fick 3 jätte fina rosor, en vit och två röda.
Fick även ett jätte fint kort med några värmande meningar en en fin liten teckning.

I lördags fick jag ta farväl av min älskade favorit hund. Galet jobigt!
Älskade Molle!           
      
Sov gott älskling <3



Åkte till stan i lördags kväll stannade där tills i morse, haft en lugn helg med trevligt sällskap, även massa kaos som jag inte orkar  bry mig om.

Trött, hungrig, röksugen, singel, glad, ledsen för mollis, lång dag, kaos, skit samma bara rörig!
Ha en bra dag gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards