SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Sara Lejonhjärta - 5 maj 2012 00:41

FRRRR!
Eller nått, kom nyss hem från norrköping efter en geocaching runda med Empa och Beve, treeevligt!
Idag har jag bara tagit det lugnt, mått stört konstigt, kännt mig febrig och sånt dumt.

Här kommer en bild på det bläck som nu pryder min kropp:

 


Alla är nygjorda på bilderna, eller den på ryggen är ju 9 månader gammal men jag fyllde i den på vissa ställen samtidigt som jag gjorde de två andra.
"Have faith in me" ska se ut så, den ska se ut att vara handskriven, enkelt, barnsligt, underbart, älskart!
på den andra handleden står det " Our scars remind us that the past is real" om någon inte ser.
 http://www.youtube.com/watch?v=s6G64HJmiPw&ob=av3n
http://www.youtube.com/watch?v=eHbNU9WuVgw   
Här har ni låtarna som innehåller de två nya texterna!
Nu ska jag titta på lite serier och sedan sova, imorgon ska jag busa med min kusin dotter och sedan på kvällen dra till puls med trevliga människor. Underbart!

Godnatt på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards