SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Sara Lejonhjärta - 15 maj 2012 23:09

Trött chey. 
Skolan-hem-städa-storhandla-hem-städa/färgahåret/skriva brev - duscha- sängen.

jaa typ sådär har min dag sett ut.
Nu befinner jag mig alltså i min säng, skönt!
Imorgon är sista skoldagen för denna vecka vilket också är skönt!
Har np i engelska på morgonen, den muntliga delen.
Efter det har jag två lektioner, vård & medicin. Helt okej dag!
Senare på kvällen kommer 2 av mina 3 favorit flickor hit till mogata och grillar och myser!
Stört nice!!

åååh vad jag älskar ledighet!
Är även ledig på tisdag av nån skum anledning, förstår inte varför, massa inställda lektioner o blablabla, meeen jag klagar absolut inte!
Idag älskar jag livet extra mycket, glädjen är på topp, mitt hår ser inte ut som skit längre! eller jo, men inte färgen.
Jag är kär, det äger. Jag har världens bästa bästavänner och det är något jag är evigt tacksam över!
Allt går bra i skolan, allt går bra med allt som spelar någon roll!
HAPPINESS!

Godnatt på er! <3 

Ovido - Quiz & Flashcards