SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Sara Lejonhjärta - 18 maj 2012 16:03

Hade en jätte mysig kväll med mina bästa tjejor och familjen i onsdags! Helt underbart :D


Är så jääävla glad att jag umgås med nytt folk, kan inte va bättre!

När man är lycklig och älskar de man umgås med finns det ingen anledning att se tillbaka på tiden som vartit.
GLAD SARA!

fast just nu är jag ricktigt jävla pissed of!
Men så kan det gå när man tror att man kan lita på folk.
Men ibland tror man fel och får skylla mig själv för det antar jag.
Men när man kallar sig någons bästavän tycker jag att pålitlighet är en självklarhet även om vänskapen sackar.
Men nej inte i allas världar. Men det är inte ens värt att lägga energi på så jävla brutalt svinigt. tjo tjarro.



Ne nu ska jag inte va sådär!Jag är jävligt lack men min glädje av mina riktiga vänner och allt annat fint i livet överväger lätt! :)
Ha en fin dag gott folk (: 

Ovido - Quiz & Flashcards