SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Sara Lejonhjärta - 23 maj 2012 23:48

Jag och Jozz sov sådär lagom länge för att bara hinna klä på oss och gå till skolan imorse, skönt!
På första lektionen såg vi klart "Hajen" och skrev om den, sen hade vi en samälls lektion då vi inte gjorde annat än att lyssna på en kort genomgång, efter det hade vi medicin letion så vi lyssnade på några redovisningar och skrev lite på nästkmommane projekt, slutade vid halv ett typ. Stört nice!!
Jag och jozz drog till parken för solning igen;d
Fick sällskap av Erik och Robin, trevligt trevligt!:)
Spelade fotboll och bara chillade galet. Underbart!!


Seeen blev det pizza med bara jozz sen gick vi ett varv och hittade Erik och kalle i ros parken, så vi chillade med dom en stund, sen kom Robin igen, trevlans pojkar det där :)

Jaa, sen vi kom hem har vi fixat vatten nagalar, gått en kvälls promenix, skrattat gaaalet!:)
hon duschade o jag badade, o nu ligger hon är och nääästan sover c:
Jag sitter o dör lite av solbärnd hud.. men jag ska inte klaga ;)

Imorgon har vi sovmorgon naaajs!
Först har vi engelska,
Sen håltimme mellan 11:15 - 13:30, kuuul..
o sen matte och det kommer va kriiiig på den lektionen.. nice!! nej.

Sen utveckligssamtal, osso kul. 
 
O sen hem o städa o plugga. Ser fram emot morgondagen.. 


Men men bara ta dagen som den kommetr :) godnatt på er!
Slänger upp en bild från juni förra året, saknar hästisarna myckeeeet!  

 

Av Sara Lejonhjärta - 23 maj 2012 23:03

                                             
Bilder från i lördags, snyggt, stabilt o jätte jätte bra!  

Av Sara Lejonhjärta - 23 maj 2012 10:26

Måndag - skola-akuten-hem-stan.

Tisdag - skola-sola-grillning vid klarsjön-hem.
Onsdag - Kompledigt halva dagen, slutar tidigt. Jag och jozz ska sola igen, skönt.

Ta vara på dom ni tycker väldigt mycket om! Helt plötsligt kan de va borta.

Ovido - Quiz & Flashcards