SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Sara Lejonhjärta - 31 maj 2012 02:59

                                               



Idag har vatt en skit jobbig dag! Men som tur är har jag världens bästa lillebror som stöttat mig genom den!
Vi har spelat fotboll och "lekt" på skolgården där vi gick i lång & mellanstadiet, sjukt roligt!
Sen tog vi moppen ner till sjön där vi tog dessa bilder och väntade på Bv som jag skulle lägga ut en cach med.
Bv kom och vi la ut cachen och bara chillade lite, sen körde han hem mig då lillebror redan åkt.
Har inte gjort mycket sen dess, mest promenerat, och träffat Bv & Kg en sväng, de var snälla och kom med mat från donken c:

Jag pratade även med världens bästa i telefon i 45minuter, sjukt nice! Så nu kan jag sova gott!
Vilket jag borde gjort för ett par timmar sen.. nu är klockan lite över tre och det börjar ljusna ute..
Så godnatt på er!! 

Av Sara Lejonhjärta - 31 maj 2012 02:16

 

When I look into your eyes, it's like watching the night sky.
Or a beautiful sunrise, there's so much they hold.
And just like them old stars.
 I see that you've come so far, to be right where you are.
How old is your soul?


I won't give up on us, even if the skies get rough.
I'm giving you all my love. I'm still looking up.


And when you're needing your space, to do some navigating.
I'll be here patiently waiting, to see what you find.


'Cause even the stars they burn, some even fall to the earth.
We've got a lot to learn! God knows we're worth it.
No, I won't give up.

Ovido - Quiz & Flashcards