SaraLejonhjerta

Alla inlägg under juni 2012

Av Sara Lejonhjärta - 30 juni 2012 13:39


Skevt hus.
 

vatteeen.
 
Glad Simon & lite Bengt c:
 
Stöööört mycket regn!
 
Suddiga & blöta Adde & Mj! :)
 
-||-
 
Siiimon c:
 
Bengt c:
 
Fiiint (:
 
Goffes armbåge^^
 
Hus.
 
Suddig mås!
 
Fooooglar!
 
Mera fooooglar!
 
Suulen!
 
Glad Bengt & lite Goffe c:
 
Konstigt bygge ^^

 
Suddiga vandrare!
 
-||-
 
Vattheeen c:
 
Älskling <3
 
Bengt & Goffe c:
 
Beiiibi c:
 
Simon är snygg!
 
Min pojkvän är alltid så seriös!^^ Meeeeen han är soet


Såå! Nåra bilder är as dåliga jag vet men jag gillar dom! 
Godnatt på er!



Av Sara Lejonhjärta - 30 juni 2012 13:32

Hello!
I onsdags fick jag en väääldigt trevlig överraskning! Ingen mindre än min fina pojke stod utanför dörren med blommor och världens finaste smycke! (kommer bild nån dag)


Hans fina syster hade skjutsat hit honom, så otroligt snäll! Det slutade med att jag packade en väska och följde med dom tillbaka! 
på onsdags kvällen  bled det paddling med fina vänner, bilder kommer i nästa inlägg! 


Just nu vill jag bara sova! Vilket jag strax ska göra, jobbade 7-12 idag, hade sjukt roligt idag! :D


Men jaa, nu ska jag fixa bildinlägget och sen sovamiddag ;)
Ha en bra dag!!



Av Sara Lejonhjärta - 27 juni 2012 01:47

Heeeij! 
Har haft en lugn dag, Inte gjort mycket alls!
Pappa och jag lagade mat tillsammans på eftermiddagen, mycket trevligt! 
Lite senare åkte jag och hämtade Jesper, vi åkte till sörping o han fixa lite grejer. 
Sen promenerade vi genom staden, det är så himla vacker på sommarkvällarna! 
Vi tog en sväng förbi min mor så jag fick kramas lite med henne och låna en tröja, älskade mamma<3
Sen gick vi för att möta Jocke, Långsam kille det där ;) 
Så jag och jesper satt och vänta en bra stund, eller jag låg på en bänk som ett mongo, men det var nice :) 
Pratade om allt möjligt trevligt : ) 

Seeen kom Jocke och vi fortsatte prommenera genom staden, pratade med alkisar & änder, bra grejer..
Killarna ska upp tidigt och jobba så vi drog vid typ halv tolv, Jocke gick hem o jag körde hem Jesper, balbalbalbla ingen bryr sig om vad jag skriver i alla fall^^

Nu ligger jag iaf i min säng och fryser ihjäl! Men fick låna en mysig tröja för att inte frysa ihjäl på vägen hem, lär bo i den tills jag vaknar imorgon och orkar lägga mig i ett varmt bad ^^
Ledig imorgon!!! Hoppas på fint väder! Annars lär jag bara ligga i sängen och bötta!

Nae nu ska jag se på film!
Pusselipuss c:

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2012 22:07

Hello!
Dagen har vatt sjuuuukt seg och tråkig! Vaknade lite för sent, drack en kopp kaffe och åkte till jobbet, köndes som om jag va där i 100 år men det va bara 6 timmar och 45 minuter. HEMSKT TRÅKIGT! Men men det måste ju göras. Hoppas det händer lite mer där imorgon.

Nu ligger jag i min säng o fryser galet, inte nice!

Lyssnar på eldkvar, hellström & winnerbäck, FINT! 
Måste försöka sova skapligt idag börjar jobba 07:00 imorgon. usch!  

Ha en fin kväll/natt !

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2012 03:00

fan fan fan klockan 3 på natten.


Regnet smattrar fortfarande mot mitt fönster.
Jag lyssnar nu på Thåström istället för Hellström.

No one cares!
Men det skiter jag i.
 

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2012 00:02

Mehehehej.

Jag drog til sörping en sväng förut och kollade på en film med Bv & Empa, sen åkte jag hem igen, tog ett bad, sen dess har jag bara legat i sängen. Jag är sjukt lycklig, ledsen, förvirrad, ja, ni fattar totalt kaos i huvet helt enkelt! Vet inte riktigt vart jag har någon. Men vad gör det om hundra år? :)
Jobb mellan 13:00 & 19:45 imorgon, eller ah, idag blir det ju.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Hellström och regnet som slår mot mitt fönster, och hoppas att jag somnar snart, och drömmer om honom. Han som är så fin. Han som jag drömde om under natten som var. Drömmen var vacker och verklig. Helt underbar! Bara så hemskt att vakna ur en sådan och inse att allt det där underbara är för långt borta för att vara sant.

Godnatt mina kära vänner.

Av Sara Lejonhjärta - 24 juni 2012 17:59

Hejsan. 
Haft en riktigt dålig dag. Mycket tårar och sånt trist, legat i sängen hela dagen och tänker fortsätta med det.
Är otroligt tacksam för att jag har en jääävligt bra fillllur som stöttat mig hela dagen, TACK J !!!!

 


Nu ska jag lyssna på Håkan resten av kvällen.
Häjdå.

 

 

Av Sara Lejonhjärta - 24 juni 2012 02:58

Midsommarafton påbörjades med ett kort och slappt arbetspass, sedan mat och sånt med familjen.
Sen bar det av till söderköping och direkt vidare till mariehovssjön tillsammans med lite trevligt folk! Där hände typ iiingenting, anton badade o tände en brasa typ.. Men det var trevligt!
Efter det bar det av hem till anton där det grillades osv, jag och kg gick ut o träffa jeppe jocke o sebbe en sväng, det va nice c:
När vi kom tillbaka till anton var jag sjuuukt trött och mådde allmänt skit dåligt så jag somade vid typ 01:30, sov sen hela midsommardagen, gick upp runt 19:00 och fick skjuts hem.


Hemma duschade jag, försökte äta, men det gick inte alls bra, för mycket feber och ont i kroppens alla leder. 
Hade helt enkelt en skit dag! Dock åkte jag till Jeppe o va med han o Jocke vid 23 typ, spelade lite osv, ruuuligt c: 
Nu är jag hemma iallafall, har vatt det i en halvtimme typ, så ska sova snart o hoppas att morgondagen blir bättre! 


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards