SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Sara Lejonhjärta - 9 juni 2012 20:46

                             

Alla bilder är tagna av mig nu i veckan.

Av Sara Lejonhjärta - 9 juni 2012 02:43

Kvällen spenderades med Jesper och Joakim, treevligt! 
Vi gjorde dock inte så mycket, gick och handlade, spelade kort och snackade lite, men vafan, det va trevligt!(:
Vid halv tolv skulle jag och lillebror ta moppen hem till mogata.. det gick åt helvete. Aset gick sönder meeen 2,5 timmar senare kom vi hem! Oerhört tacksam för skjutsen Sten! TAAAACK!!!


Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Krunegård, fryser sönder! Men har fått av mig alla genomblöta kläder iaf! HEMSKT! hade inte en torr fläck på nått plagg -.- 
Men nu är jag ju torr som sagt! Bara håret det fortfarande rinner om. ÄLSKAR REGN! inte.
Fick iallafall prata med min fina en stund när jag kommit hem, underbart! <3
Helt otroligt att någons röst kan lugna ner en så pass mycket, fast man vet hur stört långt bort människan är.. 


Meeen snart ska jag se på "Tsatsiki morsan och polisen" Nostalgi

Men ja. Vi hörs när jag vaknar igen. Om typ två år..
Ne men ja godnatt! 

Ovido - Quiz & Flashcards