SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Sara Lejonhjärta - 12 juni 2012 21:52

SWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOP!! typ c:

Nemeeeen hej och sånt bra!
Skuuulan idag var sjukt chiiiill!
vi gjorde absolut ingenting, hade lite betygssamtal bara,
Så mina lektioner gick till att titta på dunderklumpen c:


Hade dock liiiite idrott innan jag drog på möte, ägde sönder en såndära hoppstylta! sjukt kul! :j
Sen var det ju möte, var på äldreboendet gläntan och ändrade lite tider och hälsade på personalen som jag kommer tillbringa ca 4 veckor med från och med på lördag, nice!  
Seeeeen fick jag skjuts till bussen, åkte hem, städade och pluggade, sjukt tråkigt!
Men ja, det behövdes! Pluggandet var dock ovärt, fattar ingenting, hej F i idrott!
så atteeeeh ja..
Imorgon är osso sjukt chill i skolan, sen kommer siiiimon :D


Ne nu ska jag se på dunderklumpen igen! Fattar inte att en så dålig film kan bli så bra av att vara dålig! Bra förklarat.

Beroende blir man iallafall.
PUUUUSS. 

Av Sara Lejonhjärta - 12 juni 2012 01:25

Skoldagen idag var sjukt slapp! NICE! Väääldigt mycket skratt och extra mycket kramar, ingen aning om varför men det är ju alltid trevligt!(: Efter skolan splittade jag och Jozz på en pizza i väntan på bussen, tjockisar<3!
När jag kom hem somnade jag o så vaknade jag när pappa härjade om att det var mat, så ja, jag åt sen har jag inte gjort mycket alls, legat i sängen och surfat runt, pratat med min fina, som förövrigt kommer hit på onsdag! AWESOME! Helt sjukt hur mycket jag saknar honom!

Whää nu ska jag sova, eller nått liknande, Vi hörs gott folk! 

Ovido - Quiz & Flashcards