SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Sara Lejonhjärta - 6 juli 2012 23:32

Heeej !!
I söndags kväll efter jobbet tog jag tåget till stockholm, kom hem därifrån igår kväll, haft det sjukt underbart som alltid! har några bilder jag kan visa nån dag. 
Skulle kunna skriva hur långt som helst om allt vi gjort osv!
Men ska upp tidigt som faaan förklockan 7 imorgonbittit rullar jag och familjen iväg,
Power Meet Västerås!

Ska bli sjukt kul! Hoppas på fint väder.. 
Lär i vilket fall fota en hel del ni får stå ut med en massa bil-bilder vart efter ;)

 

Det är jobbigt att vara kär när kärleken är så långt borta.
Om ett par timmar kommer jag att åka förbi staden han bor i.
Han, min käraste. 
Hatar tanken på att jag bara kommer åka förbi. 
Två gånger på samma dag. För att till slut ligga här ensam i min säng igen. 
UUUUUUSCH! :(

 

SIBÅÅÅN   



Ovido - Quiz & Flashcards