SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Sara Lejonhjärta - 8 juli 2012 23:45

Tju!
Idag har jag bara sovit och tittat på The big bang theory. Värt..
Har verkligen inte haft ork eller lust till nått så jag är nöjd och glad!:)


Pratade med min pojke förut, han är nästan klar med plattan!! SÅ KUL :D *stoltflickvän*

wäwäwäwäwä inget o skriva, ska se nåra avsnitt till av tbbt seeen sova, jobb imorgon, 13-20 wohoo.

godnatt!

 

Av Sara Lejonhjärta - 8 juli 2012 02:29

Idag har jag badat, byggt, sandslott,hoppat studsmatta & tittat på Bob Hund med fina vänner & Johan Palm;) haha nej. Jag stod brevid Palmis. 
Pallar inte skriva en massa lägger upp fina bilder istället! Alla är dock inte as bra.
Fotat har Bv gjort, inte alla men nästan.
                                                           

Ovido - Quiz & Flashcards