SaraLejonhjerta

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Gråt så mycket du vill.

Av Sara Lejonhjärta - 15 januari 2013 14:40

Hoooj!
När jag var i Kalmar i helgen var edt så brutalt mycket snö där, det sög!
Nu är det så här,. eller ja, snart. Om det fortsätter snöa såhär.
INTE OK!
Men snön hörtill vintern jag vet. Jag gillar inte vintern.

Om en timme ska jag till Micha och kramas, prata och sånt fint. Lär gråta ca 9283908230 liter tårar osso. Men det är okej, för vet ni? DET ÄR OKEJ ATT GRÅTA! 
Blir så arg när folk klagar på andra som gråter. Gråter man har man en anledning eller hur?
Vad är då bättre än vänner som finns där hos en och låter en gråta hur mycket man bara vill?

Jag är i alla fall tacksam att jag har vänner som låter mig göra det!

Kärlek till er!

Speciellt Josephine, Michelle, Simon & Patrik. <3

 
 
Ingen bild

brollan D

15 januari 2013 16:14

Love youuuu

Sara Lejonhjärta

16 januari 2013 23:02

Love u 2!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2014 00:05

Kör en livsuppdatering i bilder. Jag har tagit studenten, umgås med underbara människor och är så jävla lycklig! Vad mer kan man begära? Let's go! ...

Av Sara Lejonhjärta - 15 maj 2014 13:28

                 Saker jag stör mig något så förbannat på idag (typ alla dagar):  Folk som lägger sig i andras förhållanden och hittar på rykten för att förstöra. Folk som skrattar och "retas" såfort man skriver något fint/gulligt om/till sin pa...

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2014 00:56

Ikväll kände jag för att minnas det fina stunder. Här kommeren massa bilder från just såna stunder under 2012 genom min kamera.                                                                                   ...

Av Sara Lejonhjärta - 23 mars 2014 23:37

Idag är det min födelsedag. 20år. Vart tog åren vägen?! Jag har under helgen blivit firad av familj/släkt samt endel vänner. Har fått så fina saker, god mat, bästa tårtan, kramar och fina sång från olika håll;) Här kommer bilder på endel av pr...

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2014 01:09

Jag har en jävligt go människa i mitt liv. Det råkar vara så att han åker till fucking Afrika två dagar efter min 20årsdag och därför missar mitt kalas. Inte helt okej. Men eftersom han själv nyligen fyllt år så är det okej. Och kameler blir glada a...

Ovido - Quiz & Flashcards