SaraLejonhjerta

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Sånt man svara på när man har tråkigt.

Av Sara Lejonhjärta - 20 januari 2013 20:33

Hur bor du: i ett hus.

Hur lång är du: 156.

Kan du laga mat: Yaa

Vad jobbar du med/pluggar du: Vård & Omsorg

Vad har du på dig just nu: trosor och morgonrock..

Har du någon fobi: Ja några st.

Hade du en bra kväll igår: Absolut:)

Vilket är ditt senaste inköp: Cigg & redbull ^^

Din favoritdryck på morgonen: Mandarin juice

Var fick du dina senaste pengar ifrån: csn

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej

Vad hade du sönder senast: Mina hörlurar.

Vem snackade du med senast: Patrik

Varm favoritdricka:  Kaffe & Oboy

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten 

Alkoholhaltig favoritdricka: Öl

När gjorde du senast något riktigt dumt: hee i fredags.

Saknar du någon just nu: Ja!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: skriv bara ":P" så är det löst(Y) Ne men va allment dum i huvete bara.

Intressen: Musik, vänner, blablabla

Senaste person du kramade: Garpis,

Senaste person du ringde: Pappa

Senaste person som ringde dig: Patrik

Vad drack du senast: Mandarin Juice

Vill du ha barn: Jag tror de

Längtar du till din nästa födelsedag: Inte speciellt mycket,

Har rakat dina ben någon gång: ja

Är du sugen på något nu: . ja, mer juice!

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: mist 1 om det är en skoldag, annars dricker jag det bara ibland.

Använder du hudkräm: Yes

Attraheras du av män med skägg: Skägg är det bästa som finns. ok?

Micro-pop eller poppa själv: Spelar ingen roll.

Brukar du baka: Nej inte så ofta,

Röstade du i det senaste valet: Nej

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jadå

Vilken låt lyssnade du senast på:   "Precis som Romeo"

Har någon annan sovit i din säng inatt:  nej inte vad jag vet ^^

Vad tycker du är äckligt: masker

Har du pengar på mobilen: Ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2014 00:05

Kör en livsuppdatering i bilder. Jag har tagit studenten, umgås med underbara människor och är så jävla lycklig! Vad mer kan man begära? Let's go! ...

Av Sara Lejonhjärta - 15 maj 2014 13:28

                 Saker jag stör mig något så förbannat på idag (typ alla dagar):  Folk som lägger sig i andras förhållanden och hittar på rykten för att förstöra. Folk som skrattar och "retas" såfort man skriver något fint/gulligt om/till sin pa...

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2014 00:56

Ikväll kände jag för att minnas det fina stunder. Här kommeren massa bilder från just såna stunder under 2012 genom min kamera.                                                                                   ...

Av Sara Lejonhjärta - 23 mars 2014 23:37

Idag är det min födelsedag. 20år. Vart tog åren vägen?! Jag har under helgen blivit firad av familj/släkt samt endel vänner. Har fått så fina saker, god mat, bästa tårtan, kramar och fina sång från olika håll;) Här kommer bilder på endel av pr...

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2014 01:09

Jag har en jävligt go människa i mitt liv. Det råkar vara så att han åker till fucking Afrika två dagar efter min 20årsdag och därför missar mitt kalas. Inte helt okej. Men eftersom han själv nyligen fyllt år så är det okej. Och kameler blir glada a...

Ovido - Quiz & Flashcards