SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Sara Lejonhjärta - 3 januari 2013 01:16

Sen jag skrev sist har jag bland annat :


Legat på sjukhuset.
 

Gjort julköttbullar med pappa och Eva, samt kirrat med julskinkan som blev god.
 

Fått en fin "Kryapådig/julklapp" av en fin lärare.
 


Färgat håret med Sanna.
 


Firat jul.
 


Gaddat mig.
 

Åkt Jokkmokk & Pulka med Micha, Sebbe & Pontus.
 


Och fram tills idag tillbringat en vecka i Kalmar. Men har bara bilder från nyårsafton. Här har ni Chriss och Fell,

Sara & Simon  

Nyårspuss.  

 

Bara som vanligt.

 

Pang.




  Simon.

   

Chrisse, vattenpipan & Felicia.
 

Simon, Sara & rök.


 

Söt tjej.


 

Söt kille.


 

FInisar.




   



Åkte hastigt hem idag. Det suger. 
Har haft en fin vecka i Kalmar. Trots att min kropp hatat mig och gjort så ont, läckt blod ur munnen  osv, och lite annat skit. Men fuck det. Jag älskar att vara där, jag älskar den lilla familjen, jag älskar staden.
Men nu sitter jag här och det känns återigen som om jag inte ens där.

Imorgon ska jag först träffa Mich & Joss, fy fan vad jag behöver dom nu. Saknar dom helt stört mycket osso! 
Senare ska jag träffa Packe, saknar honom osso, fina vänner! <3 

MEN @¤#&#/ VAD JAG HATAR ALLT JUST NU! SLUTA KAOSA MED MIG JÄVLA CP!

Puss & kram. Hee

Ovido - Quiz & Flashcards