SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Sara Lejonhjärta - 25 november 2013 21:23

Hola. 
Idag är jag arg. Jävligt arg.
På ca 40 timmar har jag hittills fått 164 mail från en och samma mailadress. 
i alla står det väldigt kränkande saker, T ex att jag är ful och äcklig, att jag förtjänade att bli våldtagen, att jag förtjänar att bli det om och om igen, att jag borde göra världen en chans och skjuta mig själv.

Det jag just skrev är bara lite av allt som skrivs. 

Personen som skriver alla dessa mail har själv skrivt att den läser min blogg. Om det stämmer så HEJ DITT FEGA AS! VADHAR JAG GJORT DIG?!

Mailen började komma igår.
Ja jag grät mig till sömns. Klart som fan man blir ledsen.
Jag är inte världens starkaste människa.
Men samtidigt vet jag att det är precis det personen vill.
Att jag ska bli ledsen och känna mig just så som personen beskriver mig. 
Jag är inte ledsen längre. Jag är arg. 
Förstår inte hur någon kan skriva såna saker till en annan människa.
Speciellt inte när man är så feg att man inte kan stå för vem man är.

Hoppas ni fina har det bra!
Och jag hoppas att du fega jävel har det riktigt jävla sämst :)  
PUSS! 



Ovido - Quiz & Flashcards