SaraLejonhjerta

Alla inlägg under december 2013

Av Sara Lejonhjärta - 6 december 2013 01:32

Klockan är snart 01:30.
Jag ligger i sängen under min stjärnhimmel med min ena katt i famnen.
Det stormar utanför mina fönster och det sägs att snön är på väg.

Jag hoppas snön faller snart. Så det känns som vinter på riktigt, så jag kan få tänka att "snart är våren här!"
Våren 2014 innebär mycket!
Jag fyller 20år. Jag kliver efter 13år ur lektionssalarna för sista gången. Jag tar studenten! Då är det dax att börja "leva" på riktigt. Det ser jag inte fram emot. Inte än.

Idag har allt känns meningslöst. Jag orkar inte va sjuk längre! Jag vill inte!
Jag vill inge va ensam. Jag vill ha honom här. Precis så som det "ska" va. Så där bra som det va. Så där fin som han va. Jag vill somna på hans arm igen.

Ovido - Quiz & Flashcards