SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Sara Lejonhjärta - 11 februari 2013 21:18

Idag vaknade jag bredvid Michelle, vi gjorde oss i ordning lite för skolans 50tals vecka. kul kul, efter skolan gick jag till mamma som bjöd på mat och gav mig en massa bra saker! Tack mammi!<3
Seeeen har jag fixat med en hemlis till pojken, pluggat och chillat framför tvn det tänker jag fortsätta med!
Här kommer lite galna bilder från dagen. Dom är felvända osv men så får det va ok?
-jag och mich lika seriösa som alltid.
-bara jag heee
-morsan rockar i sin Six in line tröja
- packåsnan Sara beger sig hemåt
- sakeeer
- när pojken inte är här kan man ju alltid ta hans tröja och bygga en reserv!

PeacePeace.

Av Sara Lejonhjärta - 11 februari 2013 01:55

Hoooj!
Är så lycklig att jag inte ens kunde stava igår meheee.
Bästa helgen på lääänge!


Jag planerar att blogga bättre såfort jag fått internet här hemma,har för er som inte vet flyttat hemifrån och bor nu i en lagom stor etta. skepp och hoj ha det fint!

Ovido - Quiz & Flashcards