SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Sara Lejonhjärta - 25 februari 2013 01:52

Nej detta med rubriker kommer aldrig bli min starka sida.

Nu ligger jag här i min säng med mina två katter, det känns tomt utan min pojke. Han var här i tio dagar och det var bäst bäst bäst! Vi har inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt, följt med mich till stan och vatt på fest hos lottisen en sväng. Men ja,mest tagit det väldigt lugnt.

Det känns verkligen jobbigt att han inte är kvar längre, som om han bott här jämt men nu åkt iväg för ett tag.

Dock är han så bäst så han har hittat på en liten "lek" han har gömt lappar o sånt som jag kommer få leta efter när han ger mig ledtrådar, ikväll fick jag läsa tre lappar, dom gör mig glad och gör saknaden lättare!! Min fina pojke<3

Och ja, imorgon börjar skolan igen, yeey.. vill ha mer lov! Men det är bara att vänta till påsklovet.

hääär kommer lite galna bilder från olika dagar, ha det fint. hooj!

Ovido - Quiz & Flashcards