SaraLejonhjerta

Alla inlägg under januari 2014

Av Sara Lejonhjärta - 26 januari 2014 23:48

Heeey ni typ 3 st som läser min blogg hehehehhehe.

Vad ska man säga?
Livet är gött!
Eller ja, alltså, är det någonsin perfekt? Jag vet inte.
Men allt med skolan rullar på bra iallafall, framsteg! 
Och jag tycker att klassen är SÅ härlig nu! Så här sista terminen.. Bättre sent än aldrig!
På tisdag börjar jag gymma och det känns så jävla bra att nu ha möjligheten att äntligen börja. 
Som jag längtat! 

Livet i övrigt?
Mja. Fortfarande lite trasig i hjärtat efter svek. Men det går över. det gör det. 
OCH jag och mamma var o tittade på tyg igår, min balklänning kommer bli bäst! 
Underbart! 

Mjahaaaa nae inget mer att säga. 

eller jo. 
tack till er typ 3 som dagligen klickar in här fast det säääällan står något nytt. 
VAD VILL NI LÄSA OM?! 
Ge mig tips och önskemål så jag får lust att uppdatera oftare! 
PÖSS!

Av Sara Lejonhjärta - 12 januari 2014 22:49

Jag lever, lovar.

Ja vad ska man säga? Nytt år..
Sen sist jag skrev :

Sara<3Jonas.
Håkan Hellström konsert.
Sista jullovet.
Jul med familjen.
Nyårsafton med fint folk.
"Renoverat" lägenheten.

Sviken. Sårad.

Sista terminen i skolan.

"Renoverat" lägenheten.
Sluta röka.
Känslomässigt instabil.
Kämpa.



Eftersom jag suger på att lägga upp bilder så bjussar jag på en halvgammalselfie och säger -> följ mig på instagram för att se bilder ofta! @Saralejonhjerta

 



Ha det fint!
Vi hörs kanske snart, kanske om längre tid, man vet aldrig!
PÖSS!

Ovido - Quiz & Flashcards