SaraLejonhjerta

Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

15.05.14

Av Sara Lejonhjärta - 15 maj 2014 13:28

                 Saker jag stör mig något så förbannat på idag (typ alla dagar):

  •  Folk som lägger sig i andras förhållanden och hittar på rykten för att förstöra.
  • Folk som skrattar och "retas" såfort man skriver något fint/gulligt om/till sin partner på sociala medier. VARFÖR? Är man mesig för att man visar kärlek till den man tycker om/älskar?
    Far åt helvete och låt folk vara så jävla kära dom vill istället?
  • När folk iggar ens meddelanden men är aktiva på sociala medier.
  • Folk som gör nya mailadresser för att skriva elaka mail. Stå upp för er själva och stå för era ord patetiska fegisar. 
  • MÄNNOSKOR.

    Nej nej jag är inte bitter. Jag är bara förbannat trött på att folk inte kan sköta sina egna liv utan promt ska lägga sig i andras och fucka upp allt som går :)))). 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2014 00:05

Kör en livsuppdatering i bilder. Jag har tagit studenten, umgås med underbara människor och är så jävla lycklig! Vad mer kan man begära? Let's go! ...

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2014 00:56

Ikväll kände jag för att minnas det fina stunder. Här kommeren massa bilder från just såna stunder under 2012 genom min kamera.                                                                                   ...

Av Sara Lejonhjärta - 23 mars 2014 23:37

Idag är det min födelsedag. 20år. Vart tog åren vägen?! Jag har under helgen blivit firad av familj/släkt samt endel vänner. Har fått så fina saker, god mat, bästa tårtan, kramar och fina sång från olika håll;) Här kommer bilder på endel av pr...

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2014 01:09

Jag har en jävligt go människa i mitt liv. Det råkar vara så att han åker till fucking Afrika två dagar efter min 20årsdag och därför missar mitt kalas. Inte helt okej. Men eftersom han själv nyligen fyllt år så är det okej. Och kameler blir glada a...

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2014 00:41

Sömnlös. Som vanligt. Jag har rätt mycket som snurrar i min snart 20år gamla hjärna.Jag tänker: Finns det någon som kan älska mig för den jag är? Inte bara "älska"/"tycka om mig" för hur jag ser ut, eller hur nån av mina kroppsdelar är formade?...

Ovido - Quiz & Flashcards